آرين روبن: فيليپ لام در پست هافبك دفاعي واقعا عالي است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداري – آرين روبن، ستاره هلندي بايرن مونيخ در صحبت هايي از عملكرد فيايپ لام در پست هافبك دفاعي تمجيد كرد.

آرين روبن مي تواند با اين موضوع كه فيليپ لام مجبور است در مركز زمين بازي كند، به راحتي كنار بيايد. در فصل هاي گذشته فيليپپ لام حمايت كننده روبن در بال سمت راست بايرن مونيخ بوده است.

در گفتگويي با روزنامه مونيخي TZ، آرين روبن در پاسخ به پرسشي در مورد چگونگي كيفيت بازي فيليپ لام در پست هافبك دفاعي، گفت:"او واقعا خيلي خوب در اين پست بازي مي كند، فيليپ بازيكني است كه در همه جاي زمين به خوبي مي تواند بازي كند، او باهوش و تاكتيك پذير و توانا است و توانايي خود را  هميشه ثابت كرده است،‌ در بازي با شالكه نيز وي بار ديگر كيفيت خود را نشان داد." بعد از مصدوميت خاوي مارتينز،‌ پپ گوارديولا بيشتر از فيليپ لام به جاي او استفاده مي كند.

آرين روبن درمورد برد شالكه تاكيد كرد:"مهم اين است كه ما نسبت به اول فصل پيشرفت كرده ايم، برد با نتيجه 4 بر 0 در خانه حريف بسيار خوب است، اما اين برد هيچ خط و نشاني براي ساير رقباي ما در بوندسليگا و ليگ قهرمانان نيست. ما فقط مي خواهيم سري بردهاي متوالي خود را آغاز كنيم."

آرين روبن همچنين در مورد بازي آتي تيمش مقابل هانوفر در رقابت هاي جام حذفي گفت:"ما نبايد تيم هانوفر را دست كم بگيريم و بايد سعي كنيم تمركز خود را از حفظ كنيم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:22 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 30610
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1